pondělí 28. června 2010

Skandinávie se blíží

1. července odjíždím na dva měsíce na čundr po severní Evropě. Začne to v Bergenu a čeká mě Norsko, Švédsko, Finsko, Estonsko, Litva, Lotyško, Polsko a nakonec ČR. Mám zhruba vytyčený plán cesty a pro první fázi i nějaký ten harmonogram, ale jinak tomu nechávám zcela volný průběh. Krosnu na zádech, stan a spacák sebou a děj se vůle Pařanova. Dva měsíce dovolené! Dva měsíce mimo Londýn! Dva měsíce na které se těším jak malej Jirka! Hohohohó!

UPDATE: blog ze Skandinávie jsem napsal anglicky, tady je i s fotkama.

A co jsem o tom napsal před pár měsíci, když se v hlavě zrodila myšlenka a začalo plánování? Tohle: Loni to z různých důvodů nevyšlo, proto jsem se letos rozhodl na nikoho nespoléhat, nečekat jestli někdo bude nebo nebude moct jet nebo to bude tak dlouho odkládat až bude příliš pozdě. Prostě jsem si dovolenou začal zařizovat na vlastní konto. Dvouměsíční volno mi v práci schválili, průvodce skandinávskými zeměmi znám prakticky nazpaměť, a navíc jsem to zpečetil koupí jednosměrné letenky do Bergenu. Pravda, trochu riziko když vezmeme v potaz erupci na Islandu, ale jistě se to vyčistí. A kdyby ne, poradím si jinak. Do Skandinávie se letos podívám i kdybych tam měl doplavat čubičkou! Teď už jen koupit si krosnu, stan, spacák, kompas, pláštěnku, pořádné boty horalky a zásobu tatranek, aby mi na těch horách nedošla energie. Hohó, Skandinávky těšte se, Storm přichází!

1 komentář:

  1. A fo´ták s sebou, a v každém městě najdeš interfernetovou kavárnu, a pošleš fotky na blog.

    OdpovědětVymazat