pátek 4. června 2010

Několikeré herní odmítnutí

Po delším období téměř nulového používání svého počítače (pařil jsem několik titulů na konzolích a pro práci mám firemní PC) jsem si řekl, že bych měl trochu provětrat nabušené čtyřjádro a zároveň po těch sandboxech a rubačkách ukojit svou chuť na pořádnou doomovku. Na PC se mi nahromadila pěkná řádka titulů, k mému velkému překvapení se však včerejší den podobal spíš hard diskové čístce. První přišla na řadu budgetová střílečka Exodus From The Earth. Celkem to ušlo, ale hratelnost mě frustrovala a po hodině jsem to smazal. Zkusím tedy Borderlands, řekl jsem si a pracně se jal instalovat funkční verzi plus tři datadisky. Navzdory pozitivním ohlasům na tuto hru mě však Borderlands moc nechytlo a po hodinu to též šlo koše. Do třetice jsem zkusil Mercenaries 2. Nevěděl jsem co přesně čekat. Krom toho že to má být brutálně akční sandbox a že o prvním díle na PS2 mi kamarád pěl ódy, jsem o Mercenaries 2 nevěděl zhola nic. Tady to rychle. Instalace, New Game, rozkoukání, překvapení, ujištění že nemám halucinace a smazání. Tahle hra mě docela zaskočila tím svou zjevnou zastaralostí. Nepříliš hezká grafika (jako by jen upgradovali PS2 verzi), silně neintuitivní ovládání, nezáživná hratelnost... to šlo z disku nejrychleji. No a do čtvrtice jsem si nainstaloval Left for Dead a chystám se to spustit, tak snad...

Update: Garret měl pravdu. Left 4 Dead je v singlu nuda. Navíc při střílení z pistole tak strašně bliká obrazovka, až se mi z toho začaly dělat tak brutální mžitky před očima že jsem půl hodiny skoro nic neviděl.To šlo z disku hodně rychle. Dvojka pro změnu chvíli po spuštění spadla, takže čístka hard disku vesele pokračuje. Schválně kolik titulů na které jsem si tak dlouho brousil zuby dneska ještě smažu... a nakonec se s právě objednaným Dead Rising zas vrátím ke konzoli.

Update 2: Manhunt 2 jsem kdysi dávno přestal hrát na PS2 kvůli debilnímu ovládání a čekal až vyjde PC verze, kde si budu moct nastavit klávesy a používat myš. Používání myši jsem se sice dočkal, ale přes pevně zadané a neměnné nastavení kláves, které opravdu není zrovna vyhovující, jsem se nepřenesl. Tenhle odfláknutý port šel z disku ještě rychleji, než byste snědli krajíc chleba se šunkou a se sýrem. To mi připomíná, že mám hlad. Teď váhám mezi instalací Fallout 3 a Metro 2033. Doufám, že ani jeden z těchto titulů nebudu též skartovat, ale jsem zrovna v takovém skartovacím rozpoložení...

2 komentáře:

  1. L4D jako singl je nuda, to ani nezkoušej. Borderlands mě taky vůbec nechytlo, i když známý byl z něj naprosto odvařený a dohrál ho snad 4x.

    OdpovědětVymazat
  2. Co tě na tom frustrovalo? Zastaralej, ale výbornej koncpept, dle mě, nebo obtížnost? Tedy to, žes ty nepřátele na některou z obtížností nedával a často loadoval?

    OdpovědětVymazat