pondělí 6. července 2009

Rapget přestal fungovat, ale já jsem za to rád!

Když před pár týdny přestal fungovat Rapget pro stahování z Rapidshare, moc mě to nepotěšilo. Všechno zlé je ale k něčemu dobré, i tohle. Po týdnu používání sice funkčního, leč nepříliš inteligentního Rapidshare Manager jsem objevil jDownloader a jen žasnu nad genialitou této utility, jak postupně objevuji její úžasné funkce. První šok přišel při zmáčknutí CTRL-C na asi padesátce linků, když vyskočila hláška od LinkGrabberu a já pochopil, že CTRL-V už není potřeba. Další překvápko přišlo záhy, když si jDownloader všechny linky sám ocheckoval a zařadil do fronty rozdělené podle rarů. No a maximálka přišla ve chvíli, kdy jsem v cílovém adresáři našel nejen rozbalené stažené soubory, ale i původní rary v nich! A to jsem ještě ani nevěděl, že pro zaheslované věci existuje seznam hesel a že mohu nastavit automatické smazání hotových rarů. O rozšifrování CAPTCHA a tahání z free účtů už ani nemluvím... ještě tak kdyby to umělo generovat IP adresy pro tahání bez premium účtů... Vlastně by mě ani nepřekvapilo, kdyby to ten prográmek fakt uměl. Ačkoliv jsem měl Rapget rád pro jeho přehlednost a jednoduchost, fakt jsem rád, že přestal fungovat a já díky tomu objevil geniální jDownloader!

3 komentáře:

  1. ještě si zapomněl dodat, kdo ti ho doporučil ;-)!

    OdpovědětVymazat
  2. no zminil ses o nem asi ty, soude podle tvyho komentare :) a este jeden kamos, ale az kdyz sem ho nasel na predplacenky.cz taxem se dokopal ho sosnout :)

    OdpovědětVymazat
  3. prvy krat si z neho tak nadseny nebol ;)

    OdpovědětVymazat