úterý 2. září 2008

Přeplácaný Batman

Jak se mi (ne)líbil nový Batman? Bacha spojlery!
Efekty výborné, herecké výkony parádní, první třetina filmu naprosto neměla chybu. Nádherně brutální, psychopatické, podívaná za kterou stálo za to utratit deset liber. Obzvlášť vykradení banky na začátku filmu mě uchvátilo svou strohostí a brutalitou. Jenže pak se to zvrtlo. Trochu mi to připomnělo asi nejhorší díl ze všech, Batman a Robin, jenž začíná totálně brutálním Schwarzeneggerem, z něhož se nakonec vyklube ubožáček vědec, jenž je hodňoučký a chce jen zachránit svou nemocnou ženu. Ale to odbočuji, zpátky k Temnému Princi: Batman a spol. nastražili hodně dobrou past, Jokerovi sklaplo a skončil v cele. Kdyby film skončil tady, nemělo by to chybu, jenže režisér chtěl přidat ještě hodinu teď už přehnaných efektů, zbytečně překombinovaného příběhu a stupidního amerického moralizování, jaké lze vidět jen ve filmech z Hollywoodu. Zkrátka to přeplácali a poslední hodina filmu, úplně zbytečná, mi zcela zkazila finální dojem. Přesto nelituji investovaných peněz, i přes toto zklamání to byla dobrá podívaná.

10 komentářů:

  1. K tomuhle se, Storme, radši nebudu vyjadřovat... Chápu, že je to tvuj blog a každej může mít na film vlastní názor. Sakra, nedá mi to! Však ten film je objektivně výbornej! Celej! Sakra práce! :D

    OdpovědětVymazat
  2. osobně se Stormem souhlasím, taky jsem z toho nebyl nijak zvlášť odvařenej. Líbil se mi prakticky jen Joker (jeho kouzlo s tužkou bylo geniální). :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jo kouzlo s tuzkou nemelo chybu. jinak me se asi nejvic libilo jak ten urednik z banky uplne v klidu vzal tu brokarnu a zacal ty lupice strilet a rvat \"what the fuck do you think u r doing?! do u know who\'s money u r stealing?\" :)) meli to utnout o hodinu driv ten film a nemel by chybu.

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěl jsem vypsta nějaký argumenty, který by hráli Termnýmu rytířovi do karet, ale po tom, co jsem si přečetl tvůj jásavý popis dojmů ze třetí Mumie, která je podle mě naprosto stupidní podprůměrná trikově přeplácaná a NUDNÁ podívaná, jsem usoudil, že tady je jakákoli argumentace k ničemu :) Filmovym vkusem jsme se minuli, pokud ne o ligu, minimálně o hřiště :D

    OdpovědětVymazat
  5. Crack: naopak, moje naroky na filmy sou dost vysoky, ale dokazu rozlisit kdy jde o umyslnou nadsazku a prehnanost (mumie3), pricemz v takovym pripade film absolutne neberu vazne, a kdy si film naopak hraje na vaznost a serioznost. v pripade dark knight se mi nelibila jiz zminena prekombinovanost pribehu a hlavne to stupidni americky moralizovani (batman nikoho nezabije, ani toho sebezlejsiho, a ta scena na lodi byla doslova pateticka). zaroven ale ocenuju herecky vykony, efekty a vypravu, ty nemely chybu. a kdyz ted trochu odbocim od tematu: co rikas na bondovskou parodii Get Smart?

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ještě neviděl, páč do našeho kina než se to dostane, tak to tu dřív postavě to multikino co slibujou :DA aby mě to lákalo tak, že bych si na to zajel do Prahy, to taky nevypadá, takže prostě počkám...Ale poslední dobou mě mile překvapilo Young pepople fucking... to se mi fakt líbilo

    OdpovědětVymazat
  7. btw: k tomu moralizování... Jak si čekal, že se ta scéna na lodích vyhrotí? Já mám teda Nolana nakoukanýho, ale tady jsem si fakt nebyl jistej...

    OdpovědětVymazat
  8. ja cekal ze ty lode odpali sam joker, nebo ze se na nich rozpouta desnej chaos rvacka nasili a vsichni budou chtit urvat ten detonator, anebo ze tam vubec zadnej zaber na ty lidi nebude a ze proste jedna z tech lodi bouchne. co sem ale necekal bylo to trapny hlasovani. moc se mi ale libil ten cernoch jak to vyhodil z okynka, to sem fakt necekal.

    OdpovědětVymazat
  9. Prave ze tim, ze film neskoncil tim zavrenim jokera, to bylo tak dobry! dyt pak prisly prece ty nejlepsi veci! Ses kecal, Storme, a chces toho moc :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jj, taky myslim, že ty vrchly jsou až po tom zavření...

    OdpovědětVymazat