pátek 5. září 2008

Dekadentní projev internetové doby

Úryvek diskuse z MSN mezi mnou a spolubydlícím: twe to je v prdeli my sme od sebe jedno poschodi a kecame pres icq, msn, fuckbook, este bysme na sebe mohli rvat, dupat a volat si mobilem.

Vím že tohle je pro mnoho z vás normální či spíš naprosto nenormálně málo oknovaté (i já chatoval s 10ti lidmi současně), ale spíš mě dostává ta různorodost otevřených komunikátorů a fakt, že jeden z nich je soused co bydlí dvanáct schodů nade mnou a že s ním komunikuji třemi způsoby naráz.

3 komentáře:

  1. Tohle absolutně nechápu. V životě jsem nebyl na chatu a ICQ jsem nikdy neměl :-) A kdybych otevřel tolik oken najednou, tak mi shoří comp :-)

    OdpovědětVymazat
  2. na mě nemáš, já si píšu na icq a mailama s kolegama a šéfem se kterýma sedim v kanclu a jsou ode mě čtyři metry... jenže buď tu řve hudba nebo hry, nebo je to tajný, nebo je to pracovní a musí to pak bejt dohledatelný v archivu (hlavní je umět si to okecat ;) )

    OdpovědětVymazat
  3. coz o to, v praci pouzivame MSN s lidma ktery sedej doslova vedle nas, ze na ne dosahneme rukou.

    OdpovědětVymazat