úterý 14. srpna 2007

Šílený klient Peugeotu

Po opravdu dlouhé odmlce jednorázově oživuji tuto rubriku, a sice kvůli jednomu telefonátu na Peugeot Assistance , jenž mě srdečně pobavil. Z fleku musím zdůraznit, že tento hovor v žádném případě neprováděl nikdo z mých kolegů, jelikož u nás, ač se šílených klientů najdou mraky, byste marně hledali tak blbého dispečera. Mezy lety 2003 a 2006, kdy asistenci pro Peugeot poskytovala firma ABA, se tento telefonát určitě neodehrál.

4 komentáře:

  1. aniž bych chtěla nějak šťourat - jak bys to vyřešil ty nebo tví tehdejší kolegové? položil bys to? poslal ho do prdele?

    OdpovědětVymazat
  2. v prve rade je nutno si uvedomit, ze hovor neni zaznamenan celej, nybrz az od casti kdy zacal bejt klient agresivni a nasledne nepricetny. predpokladam ze v pocatku se normalne slusne dotazal na kontakt na p. salamouna. kdybych na miste toho blbecka z axy sedel ja, prestal bych se jako stroj ptat co ma pan za problem, kdyz je evidentni ze jeho problem je docilit rozhovoru s p. salamounem. panovi bych po pravde vysvetlil, ze cislo na salamouna nemam, ze navic nesidlime ve stejne budove jako peugeot čr, tudiz ho nemohu ani prepojit, ale mohu mu dat telefon primo do budovy pčr, kde ho budto na salamouna nekdo prepoji, nebo jeho dotaz vyridi nekdo ze zamestnancu, pokud mu nemohu byt napomocen primo ja na technickem oddeleni.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle mě opravdu pobavilo :-))

    OdpovědětVymazat
  4. A dodatek - kdyby nechtel spojit přímo na Peugeot CR a chtěl spojit na pana Salamouna přímo, tak bych ho slušně poslal do pryč a hned! Ne, Ne, Ne!!! Nic nedostanete, heeeeeeeeezkkkkyyyyyyyy deeeen, tak se na ně musí!

    OdpovědětVymazat