pondělí 27. srpna 2007

Mám rád státní svátky, aneb jak se válet za trojnásobek platu

V Anglii je dneska bank holiday, neboli státní svátek, což pro mě znamená, v případě že pracuji, trojnásobek hodinové mzdy. A já pracoval. Nebo jinak - byl jsem dneska v zaměstnání. Už v půl deváté jsem si ale říkal, že tak pěkný den přece nemůžu strávit pracováním, obzvlášť když je tady slunečno tak vzácné. Svou práci jsem nakonec odflákl jak to jen šlo, ale ne zas tolik abych mohl být nařčen z flákání. Udělal jsem všechno, jen ne tak pečlivě jako obvykle. A jelikož to stejně zítra bude vypadat jako by tam rok nikdo neuklízel, tak je to úplně jedno. Barrow se mi v parku podařilo zaparkovat v 11:33, o pět minut později už pode mnou ležela pohodlná lavička a nebýt ve 12:46 sms od šéfa, informujícího mě že dnes končíme o hodinu dřív, býval bych spokojeně spinkal až do příchodu kolegy Pavla, jenž se zašívá v jiném parku a pak se spolu vždycky vracíme na depo. Pavla šéf taky vzbudil a natolik ho tím rozhořčil, že ho chtěl seřvat, proč nám to neřekl hned ráno, nemusel by nás pak budit.

Ano, válet se v parku za 22.65 Liber na hodinu je fajn.

4 komentáře:

  1. Pls make sure back 1:45Coze, mam mu napsat proc me budi tak brzo?

    OdpovědětVymazat
  2. covece to je penez jak zelez!taky by tech 22,65£/h mohlo byt kazdy den,co?;]

    OdpovědětVymazat
  3. mne by stacila 20 na hodku at se jim to lip pocita

    OdpovědětVymazat
  4. sakrys doufej ze se to neroznese jinak budou londynske parky obsypany prazskymi bezdomovci, kteri budou vyzadovat 22.65 Liber na hodinu :D

    OdpovědětVymazat