neděle 6. února 2011

(ne)Milé překvapení z hraní na PC

Navzdory nedávnému výlevu nepříznivých pocitů z hraní na PC musím s potěšením konstatovat, že jsem si ho teď opravdu dobře užil. Lost Planet je 3rd person akce z prosince 2006, která nějakým nevysvětlitelným způsobem až doposud unikala mé pozornosti. Před pár dny jsem ji bezproblémově nainstaloval, spustil, nastavil nejvyšší rozlišení a detaily, vůbec se nemusel zabývat ovládáním a po základním setupu se rovnou pustil do kosení stovek vesmírných emzáků, lidských příslušníků nepřátelských frakcí a typicky japonských mechů. Průběh hry neprovázely naprosto žádné komplikace, ani jednou to nespadlo, hratelnost měla spád, zaměřování myší sedlo dokonale a jediné co mi trochu vadilo byl pocit trapnosti při lehce patetických videosekvencích.

Opravdu se mi ulevilo, že jsem pořád ještě schopen hrát na PC a užit si to. Titulů co se hrají líp na konzoli je sice stále víc (aspoň dokud nezačnou zas vycházet nějaké pořádné doomovky. Slyšíš mě Duku?), ale je dobré vědět, že člověk úplně nezanevřel na platformu, která mu tolik let poskytovala nekonečný zdroj zábavy, přestože dnešní herní trh jí není úplně nakloněný.

No nic, radši to ukončím než začnu taky zabředávat do patosu. Lost Planet 2 už je na cestě, snad mě potěší stejně jako jednička.

UPDATE: Lost Planet 2 na disku vydrželo půl hodiny. Dementní ovládání, nepřehledné menu a HUD a samozřejmě grafické bugy. Navíc z povedené singleplayer hry udělali čistou onlinovku kde je solo kampaň jen aby se neřeklo.

3 komentáře:

  1. Moje dojmy z Lost Planet 2 jsou obdobné. Instalace zabrala přes hodinu a půl a hru jsem vydržel mít puštěnou asi půl hodiny.

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž by Duke Nukem Forever spasil FPS žá(n)r, ale stejně nevím jakého ražení hra bude. Přečetl jsem si tvé pocity ze znechucení z hraní na PC, stejně jako zde kladné reakce z LP, a zajímalo mě jediné, Ty, a doomovky.

    Musíš zas začít hrát mody, do HL2 vyšlo dalších, hafec dobrých, nebo prostě prubni opět Dooma :) Ten se dá hrát furt, a divil by ses, kolik tun dlouhých megawadů, pro nejprotřelejší, ultimátní FPS Doomery, jich k němu je k dispozici. Za nejlepší považuji Vile Flesh. Jo, jo, pořád je na PC co hrát.

    OdpovědětVymazat
  3. Pavel - nebojim se ze zas neprijde vlna FPS jako v roce 2007, kdy sem nevedel co driv hrat, jen musime pockat az pomine boom sandboxu, ty jdou ted nejvic na dracku. kazdop. moje stiznost byla o hrani na PC jako takovym - technicky obsiracky kolem toho, problemy s ovladanim, atd.

    a cas modu urcite taky jednou zase prijde, az me to chytne tak jich zas dohraju celou hromadu, jako tehdy. urcite se na tebe obratim pro odbornou konzultaci :D

    OdpovědětVymazat