neděle 27. února 2011

Dead Space 2 - lekací hodinka

Ve 23:40 jsem začal hrát Dead Space 2, s PS3 ovladačem v ruce a sluchátky na uších. Během deseti minut jsem dvakrát málem dostal inkfart, jednou si málem pustil do trenek a než jsem došel ke třetímu savepointu, bojoval jsem s třetí srdeční zástavou. Jsem teprv na začátku a tu hru naprosto žeru!

Při prvních dvou leknutích jsem si říkal, že tvůrci používají ty levné lekací triky, kdy diváka nevyleká celková atmosféra, ale trapný lekací moment alá čert z krabičky. U třetího leknutí mě ale fakt dostali. Z většiny soudobých her mám zažito, že u save pointu je klid a člověku tam nic nehrozí, že je to jakási zóna bezpečí. Při spatření savu ze mě hmatatelně spadne napětí, pomyslím si že si aspoň na chvilku nemusím dávat pozor a naivně si to namířím k savu, už už na něj klikám a v tu chvíli přede mě vyskočí zdánlivě mrtvý a do sluchátek chroptící nekromorf a já si do těch gatí opravdu pustím... uff, ještě teď se mi klepou ruce.

Update: pět minut později, nové trenky, a zase mě dostali! Jestli z téhle hry nedostanu šlak myokardů tak už z ničeho.

Žádné komentáře:

Okomentovat