pondělí 24. ledna 2011

V mlze

Ač to možná zní jako název básnické sbírky, "V mlze" jen vyjadřuje to, jak jsem si dneska připadal. Zítra jdu na laserovou operaci očí a týden předtím jsem musel vysadit kontaktní čočky, aby se oko vrátilo do přirozeného stavu. Celý týden jsem byl doma, kde mi to nijak zvlášť nevadí, ale dneska jsem se návštěvě pracoviště nevyhnul a fakt jsem byl jak v mlze. Kvůli ostrému světlu zářivek jsem pořádně neviděl na monitor, ačkoliv mám doma ten samý a nemám s tím problémy, a na lidi pár metrů od sebe jsem zíral jak na rozmazané přízraky. Vzhledem k tomu, že máme úplně nové oddělení a v něm asi třicet lidí, které jsem nikdy předtím neviděl, bylo to poněkud nepříjemné. Jinými slovy, mám jak odůvodnit, že jsem dneska udělal úplné hovno.

Teď mi přejte, aby to zítra vyšlo a já si nemusel pořizovat klávesnici s brejlovým písmem.

Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem.

Žádné komentáře:

Okomentovat