neděle 15. února 2009

Jak mi matka vyhodila pojistky

Když jsem byl ještě pařan v pubertě a můj komp slavil první narozeniny, jeho obvody zrovna chroustaly Carmageddon. Už třetí den téměř v kuse. Třetího dne však matka začala vyvíjet tlak na mou osobu a usilovat o to, abych po skoro dvaceti hodinách nepřetržitého hraní přestal, počítač vypnul a šel spát. Snažila se o to už nějakou dobu, řekl bych od večeře, a mé jednoslabičné reakce typu "hm", "jó", "mmm", případně komplexnější "no jó", "jasně", "dyť jo" nebo propracované "jen dohraju tohle kolo" jí přestaly uspokojovat někdy po půlnoci (řekl bych kolem třetí ráno). Doslova z míry mě vyvedla tím, že navzdory své chabé znalosti výpočetní techniky docílila toho, že počítač zčistajasna zhasl. Ano, hádáte správně (a četli jste titulek): vyhodila pojistky! To jsem tehdy fakt nečekal. Celá historka je však vtipná svou dohrou, k níž došlo přesně zhruba asi tak o rok později. Bydleli jsme už sice jinde, leč i v novém bytě byla pojistková skříň, a já už třetí den v kuse pařil Carmageddon 2...

3 komentáře:

  1. to znám...!:-)i kdyz já sem to mnel u carmy 2 v cca 35 jarech a pojistky mela chut vypnout ma manzelka....holt jsem k tomuto \"fenoménu\" prisel az se to poridilo pro deti(nase) a jsem do toho spadl abych nemusel platit profikum za spravu systemu a opravy kompu..a to by bylo abych se pak nepustil i do her.. mimochodem krasny virtual svet//:-:) asi jako vetsina chlapu jsem hracka_______________.-)inak dnes mam premieru na netu-- tohle jedu z linux ubuntu-- docela zajimavy aasi aji bezpecny.. aspon rikaji.. akorat chybi commander ale to este musim vochekovat asi to pudestejne jako nejak zjistim jak zlikvidnout ubuntu boot manager aby jely widle xp neb vist bez hlídání bootu, protoze rodinka potrebuje pristup k tiskarne a ovladace HP pro linx jsem este nerozjel no tak sem se vykecal a staci....maj se!

    OdpovědětVymazat
  2. niet nad funckne riesenie overene casom ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty hade,pokousis me chatrne nervy,jez uz tenkrat sly svou cestou,diky vsem tem Tvym dabelskym skrinkam,i na verejnosti!!!Parane jeden!Zdravi rodina.

    OdpovědětVymazat