neděle 9. září 2012

Bloguje.cz ukončilo provoz, starý blog se stěhuje

Server bloguje.cz v červnu 2012 ukončil svou činnost a můj starý web storm.bloguje.cz přestal existovat (děkuji Generalsovi, že mě na to upozornil). Nyní pracuji na sloučení starého a nového blogu. S nemalou pomocí webového mága Uniho, jemuž taktéž děkuji, se mi povedlo importovat zálohu a teď budu postupně vydávat staré články, včetně původních komentářů a dat vydání. Strávil jsem nad tím hezkých pár hodin a spousta práce mě ještě čeká, chci totiž starý obsah trochu zrevidovat, tu a tam něco poupravit či zkulturnit, odstranit nefunkční odkazy, méně přínosné příspěvky vymazat a samozřejmě si pohrát s formátováním, aby sedělo s novou šablonou. Děkuji generalsovi, že mě na bankrot bloguje.cz upozornil. Pokud  byste se z nostalgie pustili do čtení starých příspěvků a narazili na chyby v textu, formátování, apod., dejte mi prosím vědět, dík.

Žádné komentáře:

Okomentovat