neděle 13. května 2007

Vydatná večeře

Právě jsem se královsky nažral. Bartek i Ingrid si můj kulinářský výtvor taky pochvalovali. Spořádali jsme dohromady šest talířů a pořád je toho tolik, že mi to vydrží tak na dva dny. A co že jsem to ukuchtil dobrého? Těstoviny s kuřecím masem a omáčkou Bolognese. A nebylo to vůbec drahé, za 1Kg těstovin, půl kila kuřecích prsou, půl litru rajčatové omáčky a obligátní cibule, česneku a koření jsem dal celkem šest Liber. Na kolik by to tak vyšlo u nás?

A na zítra už je v lednici připraven půlkilový rump steak, v Saintsbury je zlevnili ze šesti na tři Libry. Už se těším, po grilovačce z minulého víkendu mi začínalo vyhládat.

3 komentáře:

  1. Testoviny 30 Kc, maso 50 Kc, kecup 20 Kc, koreni a zelenina 20 Kc (odhad).Takze celkem cca 120 Kc, tedy necele 3Ł.

    OdpovědětVymazat
  2. kilo kurecich prs stoji jenom stovku? to se mi nezda, uz pred par lety je u nas meli za 120kc. a kecup obyc. mozna stoji dvacku, ale tohle je omacka hotova udelana, pocitam ze min. 30kc stat bude. ale to je jedno.

    OdpovědětVymazat
  3. SouhlasJj, Huhla má pravdu. Vesměs stojí kilo kuřecích prsou kolem stovky :)

    OdpovědětVymazat