sobota 5. května 2007

Prasknul mi půlitr

Bude to dobrých osm let, co jsem od jedné barmanky dostal Krušovický půlitr s uchem. Hrozně jsem si na něj zvyknul, pil jsem z něj všechno a vzal si ho sebou i do Anglie. A dneska ráno, když jsem zalíval čaj, tak rupnul (samozřejmě až když byl plný, abych měl co uklízet) a odloupnul se tak, že ho kus doslova uletěl. A já ho měl tak rád. Z čeho teď budu pít?! To si mám zas dělat kafe a čaje do hrnku, abych po dvou lokách mohl vařit další?

9 komentářů:

  1. kup si, prosím, bandasku s barevným motivem maratonců, bude ti líp

    OdpovědětVymazat
  2. maratonce nemam rad, evokujou ve mne pocit pohybu, namahy a sportu, coz se pri linem polehavani/posedavani u kompu nehodi. ale mozna kdyby ti maratonci byli uz po vykonu, zachyceni v hospode jak slavej vitezstvi...

    OdpovědětVymazat
  3. buď si kup na čaj \"polívkovou\" misku s uchem, nebo někde vysomruj krýgl od guinnessu.

    OdpovědětVymazat
  4. to je bozi trest za znesveceni pulitru cajem - kdybys do nej lil nektar jmenem pivo byli byste jeste spolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. jj, jak rika jakub ;) dobre ti tak, to je taky napad, lejt do pullitru horkej cas :D

    OdpovědětVymazat
  6. vite co, ja z pulitru uz nekolik let piju uplne vsechno. pivo, vino, caj, kafe, sampansky i slivovici a to neni znesveceni, nybrz pocta, ze jsem tomu pulitru plne oddany a nedovolim si pit z neceho jinyho. akorat holt ten caj po pul roce asi nahlodal krystalickou strukturu nadoby a rozetnul ji.

    OdpovědětVymazat
  7. piješ víno z půlitru? ty prase... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. smutne. poslat ti po hukusovi nejaky pekny staropramen?

    OdpovědětVymazat