středa 16. ledna 2008

Etuda s Radeonem došla do zdárného konce!

Po včerejším vyšťavujícím dni a marných pokusech zprovoznit novou grafárnu jsem to vzdal, pustil si před spaním Star Trek a naštvaně usnul. Na ráno jsem už plánoval další experiment a taknějak už tušil, že tentokrát na to kápnu. Ale chtělo to ještě trochu šroubování.
Jelikož má Michal skoro stejnou konfiguraci jako já (nforce3, Radeon X1950GT), rozhodl jsem se prohodit grafárny, schválně co to udělá.
Takže, moje karta v Michalově kompu fungovala bezchybně ihned po instalaci Catalystů z CD dodaného výrobcem. Jeho karta v mém kompu dopadla skoro stejně. Sice stále nefungovala akcelerace AGP (aspoň podle dxdiag), ale hry šly spustit bez sebemenších problémů. Divné, leč velmi povzbuzující. Tímto odpadla možnost, že by potíže způsoboval zdroj (můj Fortron 350w vše utáhl stejně dobře, jako Michalův OCZ 400w). V tu chvíli mě trkla Garretova rada ohledně odstranění chipset driverů (které jemu kdysi způsobovaly podobný problém). Jelikož Michal je má nainstalované a všechno mu funguje, zkusil jsem jen přejít na starší verzi (z 6.86 na 5.11) a hle... VŠECHNO FUNGUJE JAK MÁ!!! JDU SI KONEČNĚ ZAHRÁT!!! NAZDAR!

1 komentář: