pátek 4. ledna 2008

Absurdní ceny jízdenek

Tak jsem si to naivně nakráčel do trafiky pro patnáctidenní jízdenku, jako že budu po dobu pobytu v Praze jezdit na ní. V létě se vyplatila a cena 320,- byla férová. Jaké to však překvapení, když mi prodavačka sdělila, že veškeré krátkodobé jízdenky zrušili a zavedli pouze pětidenní za 500,- čímž se skoro vyrovnali londýnské týdenní travelce za 15 liber... Takže jsem vytáhl svou starou legitku s tím, že si radši koupím za 550KČ měsíční kupón, i když tu jsem jenom na dva týdny. Nakonec jsem si to ještě rozmyslel a kombinací jízdy na černo a občasného použití normálního lístku jsem si vystačil s osmi jízdenkami za 26 korun. Musím uznat, že snaha oškubat turisty je tu značná, ale co je moc to je moc.

1 komentář:

  1. Tak vidíš. Tak vidíš stormiku, že život v těchto končinách se cenově dorovnal západní evropě, ale mzda (almužna) zůstala u východních sousedů. Ale ať se ti daří a užívej života plnými doušky.

    OdpovědětVymazat