pondělí 11. září 2006

Call of Juarez

Včera jsem rozjel tuhle fajn gamesu, takže jen letmo pár dojmů.

Kromě parádní grafiky (která není zas tak příšerně náročná jak se čekalo) a ponurý atmosféry mě dostal především silnej příběh a herní postavy. Zpracování NPC je parádní - jejich vzhled, především nepopsatelně gaunerský ksichty, dělají i z toho nejobyčejnějšího chlápka někoho, před kým je lepší se mít na pozoru. Procházet se uprostřed noci kaňonem plným zločinců čekajících na vlak, pozorovat je z křoví, slyšet jak si povídaj u ohně, jak se přitom tvářej, a doufat že mě neprozradí světlo blesku, je unikátní pocit. Na druhou stranu, Billy, první ze dvou hlavních postav, mě nijak zvlášť nezaujal, což se ovšem nedá říct o jeho protějšku, reverendu Rayovi. Jestli jsem z něčeho totálně odvařenej, pak je to právě on. Hrát za na jedničku s hvězdičkou nadabovanýho šílence s pořezaným ksichtem, špínou za nehtama (i takovejhle detail mě hodně zaujal), pistolí v jedný a biblí v druhý ruce, jak střílí hříšníky a pronáší přitom naprosto šílený a fanatický hlášky o tom, že je meč boží (jako ve filmu Frailty/Lovec démonů), to je prostě nářez. Samotný Ray zasluhuje minimálně 50% z celkového hodnocení hry, a chlápkovi co ho daboval bych udělil medaili.

1 komentář:

  1. tak to je obrovsky prekvapko. byl jsem si skoro jistej, ze to bude sracka. ale ted si to asi zahraju:)

    OdpovědětVymazat