pondělí 26. října 2009
Wales Kveten 2009
sobota 24. října 2009
Dreamkiller
pondělí 19. října 2009
Léčba šokem, aneb dabing je někdy lepší než originál
úterý 6. října 2009
Dead Space - dlouhá pařba
16 hodin nonstop pařby. V sobotu 3.10.2009 okolo jedenácté dopoledne jsem si na PS3 pustil Dead Space a pařil do šesti ráno následujícího dne.
Hru jsem rozehrál o pět dní dříve a během asi desetihodinového zátahu se dostal zhruba do třetiny, jenže pak jsem až do soboty neměl kvůli práci čas. Na sobotu jsem se tedy těšil...neděle 4. října 2009
Jak se dělá videorecenze
středa 30. září 2009
Hry dopařené za třetí kvartál 2009
úterý 1. září 2009
Wolfenstein - dohráno. Dojmy tak na 75%
Ačkoliv mě Wolf zpočátku zklamal a po osmi hodinách hraní mě z něj až bolela hlava, nakonec mě chytl a užil jsem si ho parádně. Přesto jsem se nemohl zbavit nepříjemného dojmu z několika herních prvků, které mi kazily celkový požitek a nejradši bych je ze hry úplně vyřadil.
Zaprvé pomalá chůze a prakticky nepoužitelný běh, zadruhé sbírání předmětů, které mě odvádělo od brutálního postupu zástupy nepřátel. Nutkání dívat se za každý roh a prozkoumávat každý centimetr čtvereční jestli tam náhodou není pytel zlata nebo nějaké papíry mě fakt otravovalo. Chvílemi jsem měl dojem, že hraji mise jen abych našel všechny věci a abych to neměl tak jednoduché, tvůrci mi do cesty postavili pár zmetků a zadali nějaký úkol, aby se jako neřeklo.
Co mě však iritovalo úplně nejvíc bylo používání toho zeleného pohledu, Veil se mu myslím říká. Protože panáček bez zapnutého Veilu chodí pomaleji než opilý šnek s činkou přivázanou za tykadla, nevidí tajné průchody a siluety nepřátel nejsou zvýrazněné, je člověk nucen prakticky nepřetržitě mít tuto věc zapnutou, čímž se připravuje o požitek z grafiky a navíc je v neustálém stresu jestli to stihne k další kaluži s energetickou vodičkou.
Tohle a ještě nevyváženost celé hry vůči závěrečnému souboji. Wolfem jsem se prostřílel skoro se zavřenýma očima (tupá jednoduchost a nápovědy pro dementy se nezapřou), načež jsem se na samém konci zasekl u otravně obtížného závěrečného bosse.
Přes všechny tyto nedostatky je však Wolfenstein parádní střílečka ze staré školy a tvůrci si zaslouží pochvalu. Spolu s prvním Soldier of Fortune a Star Trek Elite Force je Wolf moje nejoblíbenější hra od Raven Software.